!It's alive

אחרי כמה שנים שבהם הבלוג היה מושבת החלטתי לחזור ולכתוב. 

התגעגעתי לכתיבה. ארגון המילים על הדף תמיד עזר לי לסדר את המחשבות ולראות דברים בפרופורציה.

"אדם אינו יכול לחצות את אותו נהר פעמיים" אחרי שחצית את הנהר פעם אחת אתה אדם שונה. 

אני לא אותו אדם שפתח את הבלוג. טיולים אינם חלק משמעותי מחיי. התברגנתי, התמסדתי וסך הכול די טוב לי עם מי ומה שאני כיום.

אז במה הבלוג יעסוק?

אני לא בטוח

יש כמה תחומים שמעניינים אותי כרגע ואני מניח שאגע בהם ברמה זו או אחרת. 
  • חקלאות אורבנית - בשנים האחרונות פיתחתי תשוקה לתחום גידול המזון. אני סקרן מאוד לגלות כמה מזון אפשר לגדל בעיר. המחשבה על קטיפת חסה מאדן החלון שלי וגידול דגים ותרנגולים בחצר נראה לי קסום ואני משתוקק לצלול אל העולם הזה.  

  • הוראה - אני מסיים בימים אלו את תעודת ההוראה ועובד כמורה כבר שנתיים. הוראה היא חוויה אינטנסיבית ועמוסה מאוד. אני מתכנן לנצל את הפלטפורמה הזו כדי "לחשוב בקול" על הדברים שעובדים ולא עובדים לי בהוראה. 
אבל, לא אופתע אם הבלוג יגלוש לנושאים אחרים כאשר תנוח עלי הרוח. 

בינתיים, ברוכים הבאים למשכני הצנוע. מוזמנים להגיב, להרהר ולערער

משה
Next Post
« פוסט הבא
Previous post
פוסט קודם »

תגובות